3 dar kvar å studenten verkar va räddad:D:D

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, för jag e såå himla lättad å glad..hehe..Igår va man i princip helt förstöd då det verkade som att flaket skulle bli inställt..sen så i morse får man reda på att man får åka i övriga sthlm förutom på vissa gator..Då tänkte man: "okej, men då får man iaf åka flak"....Och nu för en stund sedan fick man reda att dom hävt hela beslutet om flakförbud i city...Asså fattar ni:D:D Studenten e räddad..Vi får åka flakt genom hela j-la stan..HahaxD underbart...ni fattar inte hur hög jag e nu asså..haha..helt sjukt..har fått fått nåt j-la glädje fnatt..hihixD

Ni fattar inte hur j-la taggad jag e till studenten nu asså..Förutom detta så har vi handlat allt inför min stundetmottagning nu i morse och tror även min kära familj köpte lite sådana där "bandgrejer" till mig, hihix) Och att få reda på att allt löst sig med flaket eller snarare att det där j-la förbudet hävdes e ju såå j-la underbart..Nu e det inte många dar kvar till den stora dagen å jag e redan sjukt taggad..haha;) har även tagit tag i champagnefrukosten och försökt fixa det...så ni kan väl va snälla å svara..En sista kul grej med klassen å polarna..kom igen. Logga in på fejjan å checka in:P

Jaja, jag ska väl försöka lugna ner mig lite å berätta kort om övriga dagen. Åkte iväg tidigt me familjen å storhandlade(framförallt till studenten)..Efter att ha packat in allt i kylskåp, frys å matkällare så begav jag mig ut på en långpromenad i solskenet me päronen..Underbart verkligen. Har faktiskt tro det el ej umgåtts en hel del me mina kära päron idag. Inte bara iom den där promenaden:P Det va inte så farligt faktiskt..haha;) har även solat lite å kikat lite på tennis..Å nu på kvällen har man chillat framför tv:n. Och nu sitter man här, hög som ett hus pga den glädjande nyheten..

Här e bevisen: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7251777.ab + http://www.dn.se/sthlm/inget-stopp-for-studentflak-i-city-1.1117363

Får sen när man lägger sig asså..e egentligen rätt trött men känner inte det just nu. Imorrn så bär det in till stan för å träffa Emelie;D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0