5 dar till studenten(å 9 månader till 20 år, hahaxD)

Japp, det börjar sakta men säkert nära sig studentdagen. Men dock e det några kvar tyvärr...Denna dag vart väl inte helt som jag hade tänkt mig. Jag drog aldrig till "Totti" efter plugget pga att lilla isabella va dålig..men det blev att jag träffa min kära polare Alice ist:) så kul, trots att det inte va så värst länge<3 Sen nu i kväll så kom farfar hit på besök, då farmor va på landet och att dem inte har nån tv(de har beställt en ny som ej kommit än). Så vi bjöd in farfar på lite middag å tv-tittande. Vi hade dessutom en väldigt god efterrätt idag, en riktigt sommarefterrätt. Nämligen jordgubbar och vanligglass, mums:D Pappa å brorsan skjutsade väl hem farfar vid 21:30 å det har varit en riktigt trevligt och lugn kväll.

Morgondagen då...jag ska nog ta mig en riktigt lång och härlig sovmorron. För det e jag fan värd asså;) Därefter ska jag bara chilla järnet asså, haha;D Om det e bra väder kanske man lägger sig ute å steker lite:P Sen så ska jag möta upp Emelie imorrn efter hon slutat jobba. Det ska bli riktigt kul, då det va ett tag sen vi sågs..å vet att hon har en hel del å berätta:D:D Hihi:P

Finns väl inte så mkt mer å berätta...Bara ett stort grattis till en viss person som tagit studenten idag:D Grattis gubben;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0