Är i princip klar me packningen inför morgondagen;)

Japp, helt sjukt hur lång tid å jobbigt det kan vara att packa en väska..Å då snackar vi inte om att man ska packa mkt..nej..utan man packar inför en 40-timmars kryssning..Men nu e jag i princip klar, ska packa det sista imorron förmiddag.

Idag har man nästan bara förberett och taggat inför kryssningen;) Åkte till forum vid 13 där jag träffade Emelie å hennes polare Isabelle å Cissi(och isabelle ska me nu imorrn). Vi gick runt lite i forum, växlade pengar och satte oss på ett fik. Där vi snackade å hade riktigt mysigt;) Sedan bar det av hem till Emelie, där vi spelade ett sjukt roligt sällskapsspel. Måste spela den igen asså;D Hehe, de andra tjejerna droppade av en efter en..men jag hängde mig kvar hehe..Stannade tom kvar på middag, tack så mkt för det gumman:)<3 Fick dessutom låna en resväska av henne, vilket jag uppskattar väldigt mkt:D Väl hemma så chillade man framför tv:n till kl 22 å det var efter det som man började packa. Duktig man e asså;) Denna dagen har varit riktigt rolig å mysig, ser verkligen framemot de närmaste dagarna.

Imorrn så har jag ett fullspäckat schema, tänkte gå upp inte alltför sent för att käka frukost och sedan köra mitt träningspass i källaren. Efter det blir det såklart dusch å lite fix, därefter ska man väl packa det sista å käka lite;) Vid 14 ska jag dra in till gullmars å möta upp Linnea..då jag ska hänga me henne å växla pengar och sen ska vi ta en sväng till donken innan vi ska möta de andra. Sen vid 17 så går båten å vi brudar lämnar sverige för massa partande:D

Ska nog stänga av datan snart och försöka varva ner lite(inte för att jag e uppspeedad el nåt) men behöver det för att kunna somna lättare liksom. Får se om jag hinner pressa in ett sista blogginlägg imorrn innan jag sticker;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0