Då har kronprinsessan äntligen fått sin Daniel;)

I månader, veckor och dagar har det hållts på och tjatats om bröllopet..Varannan tv-kanal hade ett eller flera program om kungahuset och/eller bröllpet..Man kan ju inte säga att det inte vart lite för mkt och allt blev uttjatat..Bröllopet va dessutom nära att förstöra studenten med flakförbud(men det ändrades som tur va). Men idag så va den stora dagen här och eftersom jag inte känner mig riktigt frisk efter kryssningen..Har sjukt ont i halsen och har börjat fått lite hosta..Så låg jag och latade mig framför tv:n hela dagen, vilket betydde att jag(som tyckte hela bevakningen va för mkt) satt å kollade på den sista bevakningen fram till 15:30 då själva vigseln började och fortsatte såklart kolla. Å jag måste erkänna att jag faktiskt vart rörd, det var såå vackert å fällde faktiskt några tårar. Helt sjukt kanske, men kunde inte hjälpa det. Slutade kolla runt 17 typ..men nu e dom alltså äntligen gifta. Vilket betyder att man slipper alla program å sånt..Skönt;) Man får väl önska dom all lycka i livet:)

Jaja, det var det..Jag har ju inte skrivit nåt sedan kryssningen..Vilket berott på att jag inte har pallat, har varit sjukt trött å har inte mått så himla bra..Men jag ska väl inte klaga egentligen. Kryssningen var väldigt rolig trots alla j-la letter..haha.. Första kvällen bestod för av lång väntan innan taxfree öppnade, sedan så bunkrade man upp och därefter började festandet. Hade mkt kul förkrök på hytten me brudarna, sedan drog vi till karaoken men drog rätt snabbt till discot. Rätt sen sänggång blev det å jag sov knappt någonting. På natten/tidigt på morronen va det typ storm. Båten gungade som fan å man hörde vågorna slå mot väggen..började må illla:/(pga att man hade alkohol i kroppen). Dagen efter gick vi av i Riga, där vi käkade, tog en promenad och handlade lite innan vi begav oss tillbaka till båten. Där vart det lite kortspelande å dusch innan middagen, som var buffé på båten. Mkt gott;) Denna kväll vart roligare än den innan, då det va bättre drag å låtar på karaoken och discot va mkt bättre. Blev en hyfsat tidig säng gång, vid halv två el nåt. Och tänka sig, jag somnade och sov hyfsat bra och länge;D Vid halv tio klev man av båten och möttes av värme å solsken(i Riga va det molnigt å j-ligt blåsigt)..

Sammanfattningvis så var det en grymt galen och rolig kryssning:) Å ens spritförråd e nu påfyllt;) Tack Linnéa, Emelie, Linnea och Isabelle! Ni gjorde kryssningen rolig å galen:)

Dock så vart konsekvenserna att nästan alla ligger hemma med halsont å hosta bla..men men..vi får se till att bli friska till nästa fredag då det e midsommar;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0