Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..

Skulle ju fått hit trevligt sällskap nån gång mitt på dagen, hörde inget från personen så efter 12 messade jag å frågade. Fick då ser vid 12:25 att personen skulle ta nästa buss å sedan dess har jag varken hört el sett personen:/ Weird^^ Jaja, det vart ju såklart en liten besvikelse men dagen gick ju vidare ändå. Har suttit ute och solat lite fram och tillbaka. Antingen me sällskap av en bok eller nu på eftermiddagen av lite musik. Så mkt till lunch vart det inte direkt, har dessutom varit dålig på att dricka nåt. Så skulle inte förvåna mig om huvudvärken sätter in snart eller får oturen att svimma. Men förhoppningvis så slipper jag det, hoppas på en relativt tidig middag. Av två anledningar, förutom den att jag e hungrig så ska jag dessutom iväg och träffa "Totti" å hennes dotter isabella. Och det tar ju över en timme att åka dit, så ni kanske förstår att jag vill iväg hyfsat tidigt.

Får se om morgondagen blir som planerat. Mamma å brorsan tjatade igår om han och jag ska vaccinera oss mot fästingar(el vad det nu e man vaccinerar sig mot) imorrn. Får se om det blir så...Annars så ska jag troligen iväg till hellas med emelie och issa, där vi ska spendera dagen tms:D

Nej, nu ska jag nog gå å snacka lite me farsan angående middagen bla.

So long;)

kram<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi min lillebror är inte så liten längre, han är hela 17 år! :O Jaa gör det, njut av maten din mamma lagar, din egna säng, ditt rum. Njut av allt som bara finns när man bor hemma! Av friheten. Njut för mig med. Imorgon ska jag nog åka hem till mitt gamla rum och lukta lite på kuddarna och klappa mina katter <3 och sno hem någon kudde så jag får lukta på hemma lukten. För hemma lukten är den bästa som finns, den lukten som man är uppväxt med!



Jaa mega jobbigt med jobbet! Men förhoppningsvis så får jag ett jobb snart! =) TACK! åååhhh mysigt, idag har jag även solat och bara njutit av det vackra vädret. Imorgon blir det även finare väder! :D

2010-06-28 @ 21:03:20
URL: http://ronnyhjartasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0