Drar snart iväg:D

Nu är väskan färdigpackad, ska bara lägga ner min mobilladdare..sen e packningen fulländad..Den e väl kanske inte så j-la lätt..funderar på om jag ska ta bort nåt men tror jag skippar det. Så full e den inte så man kan ju få ner lite saker om man köper nåt på båten;) Den kmr bara bli ännu tyngre...

Ni läste säkert alla planer jag hade för denna dag, men skippade att tränna..Cyklade i en kvart bara...vaknade nämligen me att man kände sig lite snuvig å rösten va helt knäpp..Nu e det lite bättre..får se hur det e dagarna efter kryssningen..hehe..Har ist umgåtts me min kära lillebror, vi har spelat både alfapet å lite kort...Men nu kmr det dröja ett antal dagar innan man ser familjen igen...

Ska snart dra iväg till gullmars för att möta upp underbara Linnea, vi ska fixa lite grejer å sedan käka lite på donken innan vi möter resten av brudarna och drar till värtahamnen;) Båten går vid 17 å då lämnar vi Sverige för en riktig party resa..Firar att vi äntligen e klara me skolan, en studentresa typ..hahaxD

Pallar inte skriva mer...får se när jag orkar skriva igen;P

Men nu blir det party för hela slanten..hoppas ni får det bra här hemma i Sverige;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0