En innedag trots det soliga vädret..

Igår fick ni stå ut med mitt gnällande om min solbränna, vilket inte alls var så konstigt. Den gjorde ju ont av bara fan å det var svårt att fokusera på nåt annat. Men idag är det lite bättre, klart att det svider å bränner lite fortfarande. Men det e inget emot gårdagen, vilket jag e väldigt tacksam över. Trodde att det skulle va regn idag, eftersom metrologerna hotat med det. Men här kom det inget regn å tydligen va det varmast i sthlm idag..Men jag var faktiskt inte ute, var ju såklart tvungen att vila min bränna och låta den gå ner sig lite. Innan jag börjar sola igen. Kanske imorrn, jag får se..Hatar verkligen att sitta inne när det e så fint väder inne. Det e lite deprimerande..

Men men..sov väl till runt halv elva kanske..vilket va skönt då man la sig runt halv två, två. Men det e inget emot min brorsa som va ute å flängde halva natten. Fram å tillbaka. Han var hemma runt halv fem, kan säga att päronen inte va så glada på honom. Vilket jag verkligen förstår. Som ni kanske räknat ut så ser jag knappt min brorsa längre, antingen e han me farsan på jobbet, e me polarna och/el flickvännen. Min lillebror börjar växa upp å bli stor. Lite till sin storasysters förtret, men förstår nu hur han kände när ja va tms me mitt ex. Men idag har man fått umgås en del me han, på förmiddagen så kollade vi lite på film..sen så spelade vi lite spel tms å kollade på tv. Vi hade riktigt kul, älskar honom verkligen:) På eftermiddagen så gick jag ner i källaren å körde mitt PT/träningsprogram i 50 min och innan dess så körde jag 35 min på träningscykeln. Känns skönt att få komma igång me träningen igen. Fast kmr nog få grym träningvärk imorrn, hehe..el iaf lite:P

Nu i kväll så har man chillat framför tv:n me päronen medan brorsan va ute å flängde som vanligt(han kom precis hem)..Får se hur länge tíll jag e vaken, e rätt trött faktiskt. Imorron har jag inga direkta planer, brorsan hänger troligen me farsan till jobbet så jag e ensam hemma.  Vill helst inte va ensam hela dagen, har varit det alltför många ggr denna sommar. Så om nån vill hitta på nåt så e det bara att höra av sig:)

kram<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha fasiken vad jobbigt!! Inte att leka med bränna, men det är ju tur att det har blivit lite bättre och idag är det förmodligen mycket bättre? Jaaa vädret vart ju as fint, fast jag hade ont i huvudet hela dagen igår så det var säker lågtryck! Nemen man tackar! :D Tror jag köpte brillorna i HM. Jaa mina ärenden gick bra mer idag! Vad ska du göra idag? =)

2010-07-01 @ 09:56:49
URL: http://ronnyhjartasanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaa men gud vad skönt för dig, nästa gång får du ta det lugnare när det blir sol! Vi i Sverige blir så galna när det kommer sol att vi typ blir kräftor som att vi aldrig mer kommer se solen igen! Jag känner igen mig hahah. ÅÅÅH tack vad snäll du är, vi kanske träffas ute på stan någon gång ;)

I morgon ska jag på jobb intervju och sen om de blir sol som du säger ska jag självklart sola efter det blir det grill med familjen och där efter twiligt eclipse!!!!!! :D :D :D Själv vad gör du i morgon? =)

2010-07-01 @ 22:53:25
URL: http://ronnyhjartasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0