Har haft en väldigt mysig å rolig kväll me en polare:D

Japp, denna kväll har varit som jag skrev i rubriken både mysig och rolig. Åkte hem till "Totti" och isabella vid sextiden, kom fram till dom vid sju kanske. Där hemma vart det massa gott och tv-tittande..kollade bla på matchen mellan brasilien och chile i VM. Ovaligt för att va mig kan jag säga, men har man trevligt sällskap så går det väl an och det var ju inga skitlag heller. Isabella va jättesöt å faktiskt väldigt snäll å duktig..hon kan ibland va gnällig ett tag när det kmr hem besök. Men idag var det inget gnäll, vilket va skönt då man ska dit på fredag och sitta barnvakt. Det e mitt lilla extra knäck ibland, bättre än inget;) Iaf, jag åkte väl därifrån runt halv elva då var matchen i princip slut. Brorsan var sedan schysst å hämtade upp mig i norra sköndal;)

Asså måste bara säga det här att när jag åkte hem så hade jag bara korta shorts på mig plus en munkjacka me ärmarna uppvikta..Det e såå underbart att det faktiskt så varmt så sent på kvällen:) då kan man verkligen konstatera att det e sommar:D kan inte bli så mkt bättre;)

Imorrn så ska man hänga me två underbara brudar hela dagen, ser jag verkligen framemot:D Och jag håller tummarna på att mitt halsont e påväg bort..har iaf mindre ont..för om det e som idag så ska jag träna lite imorron eftermiddag:) har typ värsta träningsabstinensen, hehe..kan förklara mig. Hatar att inte kunna träna pga skada el sjukom..Får typ lite ångest över det^^

Jaja, ska nog snart gå ner och borsta tänderna. Fast lär nog ändå inte gå å lägga mig på ett par timmar. Igår tex så rann tiden iväg å la mig vid 2..Det e inte bra, ska skärpa mig..

kram<3 


Kommentarer
Postat av: Sanna

elle hur! Helt sjukt. Åh taack så jätte mycket! Ska du?? Då mååsste du ta bildbevis hehe, det ända jag vet som händer idag för mig är ett möte jag ska gå på men förmodligen kommer jag springa ut till sranden och ligga där! Måste ta vara på de fina vädret, det är helt underbart!

2010-06-29 @ 10:27:26
URL: http://ronnyhjartasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0