har nu äntligen tagit studenten:D:D

Japp, nu har man äntligen tagit studenten...Fy faan vad gårdagen var grym:D Kmr aldrig att glömma denna dag asså, en av de bästa dagarna i mitt liv..Tänkte försöka berätta lite om det imorron troligen..

Är alldeles för trött för att göra det nu..trötthet e bara en liten del av vad studenten gav. Det värsta/jobbigaste e att man stukat sin stortån typ och på nåt sätt slagit ut en bit av ena framtanden(fråga mig inte hur, funderar fortfarande på det själv)..Så det blir väl att ringa å fixa tid hos tandläkaren, underbart^^

Nej, nu ska jag sova. Måste typ upp hyfsat tidigt imorrn eftersom man har telefontid med min läkare.

God natt!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0