I morgon smäller det:D

Nu e det mindre än 24 h kvar tills man tar studenten, det e ju helt sjukt asså;D Man har längtat på detta i hur många år som helst å extra mkt nu sista året och nu är dagen snart här. Kan nästan inte fatta det..Imorrn e man klar me gymnasiet för gott, aldrig mer gymnasiet. Ska bli såå skönt;D

Morgondagen kan jag säga e sjuukt fullproppat från morgon till kväll..Det blir uppgång vid typ 7:15, så det gäller att man går å lägger sig tidigt ikväll om jag ska orka me morgondagen. Fast lägger jag mig tidigt så lär det väl ändå dröja en stund tills man somnar hehe..Inte så konstigt kanske. Men jag kmr att ha det mesta fixat tills imorrn..har tex. packat en väska me de kläder som jag ska ha på flaket..jag kmr va såå snygg:D haha..

Kan ju säga att nästan hela denna dag har gått ut på att förbreda inför morgondagen. Gick upp lite tidigare än vad som egentligen behövdes för att fixa i ordning mig å packa ner alla stundentgrejer i en väska. Bytte nämligen om till stundentklänning å skorna i skolan, innan man gick upp till observatorielunden för studentfotografering..Där vi vart 11 st och faktiskt bara teknikelever, trots att vi e en natur-teknik klass(dock e typ bara 3 st naturare). Efter allt fotande, vart det att först byta om och sedan gå till norra för att hämta mitt projektarbete. Sen bar det av hem, där jag va i en timme drygt innan jag drog iväg på ett litet ärende..Sen när man kom hem igen så har man städat och åter städat. Är nu klar, har städat både mitt å brorsans rum;) Ska snart stänga av datan och fixa det sista med mina naglar...och sen ska man väl fixa lite andra grejer oxå:P

Får se när jag skriver nästa gång, kanske senare ikväll..kanske ett kort imorrnbitti..annars lär det väl blir om några dagar typ. När jag nyktrat och piggnat till ordenkligt;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0