Inte många timmar kvar nu...hehe..

Nu e det mesta fixat, iaf det som går att fixa dagen innan..Resten får göras imorronbitti helt enkelt;)

Ska gå och lägga mig nu, så jag får lite sömn iaf...Morgondagen e som sagt fullspäckad så det gäller att få någon sömn. Min brorsa däremot lär inte komma hem på ett tag då han e på bal i skolan, han va såå stilig kan jag säga. Han fick dessutom åka en mustang till balen(en polares farsas förtjänst), mkt lyxigare än mig. Å imorron så tar ju inte bara jag studenten utan min kära lillebror går faktiskt ut nian. Shit va tiden går asså:P

Får se när jag skriver nästa gång, ni vet ju iaf varför det sker ett eventuellt längre uppehåll och det får ni faktiskt stå ut med;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0