Lördagkväll...

Sitter här framför tv:n alldeles ensam och kollar på the ring, vilket känns jävligt bra..el inte^^ Är inte ett så stort fan av skräckfilmer, kollar sällan på dom..Händer ibland och oftast blir jag jävligt rädd. Så jag e väldigt dum som sitter och kollar på en just nu. Speciellt då man ser den ensam. Hade gärna haft lite sällskap nu kan jag ju verkligen säga..Hehe..Vet att det bara e att byta kanal men då nåt sätt så vill man ändå inte det...Det e väl nåt speciellt me skräckfilmer..

Jaja, slutpratat om det. Igår var det ju midsommarafton och som tur var så sken solen hela dagen och kvällen där jag var. Åkte hem till Issa vid 16, Emelie och hon mötte upp mig vid busshållplatsen. Sen lite senare kom cicci och Linnéa:D Tänker inte berätta så mkt om kvällen. Det grillades och åt god mat ute i solskenet och det blev självfallet några nubbar till det. Det spelades även spel, dracks en del alkohol å åts mkt god efterrätt, vattenmelon å jordgubbar;D En mkt lyckad och rolig kväll må jag säga. Tack för det tjejer:)<3 Åkte hem runt halv två å va väl inte hemma förrän en timme senare drygt. Trots att jag hade tur då jag bara behövde vänta 5 min på tuben i slussen å sen 3 min på bussen i gullmars. Vilket va skönt då man började bli lite seg å trött;)

Idag så har jag inte gjort så mkt, sov väl till halv tolv eller nåt. Skulle egentligen åkt å träffat Totti och lilla isabella, men känner mig inte rikigt frisk. Så jag har legat inne å chillat hela dagen, trots att solen tillslut kom fram. Skippade solandet idag i ett försök att bli kvitt min förskylning och halsont. Får se hur det går.

Nej, nu ska jag titta vidare på filmen..Får se om det blir nån sömn idag, haha...Kmr att ha datan som sällskap under filmen;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0