Nästan frisk...men har nu bränt ryggen:/

Nu e jag nästan helt frisk, trodde först att jag aldrig skulle bli fri mitt halsont som bara blev värre å värre för varje dag. Men nu har smärtan i halsen minskat drastiskt, men det finns fortfarande lite smärta kvar och lite hosta. Som jag hoppas går över till på fredag då det e midsommar. Igår så gjorde man inte så mkt, chillade större delen av dagen för att försöka bli frisk. Vid 13:30 så hade man dock tid hos tandläkaren där man fick slipa lite på framtanden, där det hade försvunnit en bit under studenten^^

Idag så har det verkligen varit underbart sommarväder, från morgon till kväll. Helt jävla underbart:D Så det blev att man gick ut och solade efter frukosten. Gick in några gånger för att dricka eller käka, fastande såklart en liten stund vid datan eller snarare vid fejjan. Där man chockerande nog fick snacka lite me en viss person, drog iväg en chansning när jag skrev. Men personen svarade och vi pratade en liten stund, vilket både gjorde mig glad och förvirrad. Har inte kunnat snacka me personen på över en månad, fråga mig inte varför. Så nu får man se när nästa gång blir. Personen va inte så himla negativ till att ses igen, dock va personen upptagen idag. Jag har inga förhopppningar alls om detta, vi får se hur det går..Kanske bara va en tillfällighet eller nåt.

Jaja, jag har inte gjort så mkt mer idag än att ha solat eller suttit vid datan. Eller jo, jag städade faktiskt mitt rum nu ikväll;) Trodde att jag faktiskt sluppit undan att bränna mig, kände mig duktig. Eftersom jag inte(varit duktig) å smörjt in mig överallt. Men för en stund sen så upptäckte man ju självklart att man bränt större delen av ryggen, underbart^^ Så man har fått smörja in ryggen el mamma(hehe) me nån specialsalva..

Ikväll blir det bara chill, antingen framför tv:n eller datan..

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0