Nu e man inte ensam längre;)

Att se på skräckfilm när man e helt ensam hemma, är verkligen nåt jag verkligen inte rekomenderar..Usch nej..Började inbilla mig massa saker ett tag där asså..Å en skyddande å kärleksfull famn hade jag verkligen inte bangat på. Men så vart det inte, men lyckades tillslut somna ändå...Fast nog saknar man allt den där varma å kärleksfulla famnen som man hade för några månader sen. Gud, vad man saknar den..Nej, inte tänka på det nu..

Idag så tog man en hyfsat lång sovmorron, snoozade i över en timme..va skönt att för en gång skull kunna slappa å sega sig ur sängen. Händer ju annars inte när man går i plugget. Efter det la man sig ute en stund och solade, trots att man inte e riktigt frisk än. Fast tror att iaf förskylningen börjar släppa lite...får se hur det blir. Annars har ja väl inte gjort så mkt mer, solade lite till innan det kom massa moln. Städade å fixade lite i köket, hallen å vardagsrummet. Lagom till familjen kom hem från landet och det e alltid lika uppskattat när man gjort det;) På eftermiddagen så satt man ute å umgicks faktiskt lite me päronen. Ibland så uppskattar man faktiskt å göra det;) man vet inte när man flyttar hemifrån å då minskar möjligheten att göra det lika ofta^^ Jaja, kvällen har sedan varit lugn..Kollade lite på tv, vart en del komedier..Bla "how I met your mother"  å "2,5 men"..Den första serie vare faktiskt mitt ex som introduserade mig till, vilket jag e tacksam för;) hehe..Iaf sedan så hamnade man här framför datan å fejjan..vad annars;) haha..

Imorrn så ska man chilla lite..förhoppningsvis så får man lite trevligt sällskap imorron förmiddagen:) Vilket uppskattas;) sen får man se hur vädret blir..e det sol(som metrologerna säger) så blir det troligen att man ligger ute på tomten å steker....Har väl inte så mkt mer å säga..mer än att jag e rätt glad att min kära bror skaffat sig en flickvän:) glad för dig gubben:)

kram<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Först måste jag säga tack, jag älskar den. Jätte skön också. Man känner inte ens att man har den på! =)



Jaa alltså jag förstår inte, men det var med samband då jag fick min roliga vecka som jag vart värsta bad krukan!! :O hehehe

2010-06-27 @ 23:47:16
URL: http://ronnyhjartasanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hur mycket Bhn kostade? Den kostade runt 70 kr på rea! =) Jaaaa gör det, när man flyttar hem ifrån uppskattar man faktsit andra saker mer. Som maten hemma, bara hemmet och min mamma. Allt! Så ta vara på den tiden du har hemma! Två veckor sedan vi flytta, så rätt nytt men det känns som flera månader sen. hehe

2010-06-28 @ 08:03:39
URL: http://ronnyhjartasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0