Nu så..

Vet att jag fortfarande e hopplös med bloggandet, men så e det när man går de sista veckorna i gymnasiet. Men nu har det lugnat ner sig riält, är typ klar med alla uppgifter och prov:) Har fått veta att jag kommer få MVG i 3 av 4 kurser som jag gått denna termin(projektarbetet ej inräknat). Är fan skit glad:D:D Men lär nog bli mindre glad imorrn då man får tillbaka nationella i fysik..fy fan..vill inte veta vad jag fick. Tyckte det va rätt svårt asså, men klart att jag gjorde det jag kunde..men om det räcker e frågan.usch..

Nej, inte tänka på det. Om bara 6 dar så är det studenten, helt sjukt;) men det ska bli så jävla kul å skönt asså. Men e sååå avundsjuk på alla som tar studenten den här veckan asså, vill oxå:P Så vill ge ett stort grattis till Emelie och Magnus som tagit studenten idag:) Ni e fan bäst asså<33 (måste kanske poängtera att de ej går i samma plugg, hehe). Appropå min egen student så e det mesta fixat, förutom skorna..pappa ska leta upp mina balskor från nian. Hoppas verkligen dom är som jag minns..hehe..Jag har dessutom kommit på vad jag ska ha på mig på flaket..jag kommer ja såå snygg asså. Men va gör man inte för att kunna ha me sig mobilen å sl-kortet:P

Orkar inte berätta så mkt om skolveckan, hade som sagt nationella i fysik i tisdags som gick sådär. Sen så har man haft sista CAD-lektionen där man blev klar å får MVG på kursen. Och idag hade man sista specialidrotts lektionen, lämnade in en sista uppgift och fick veta att jag får MVG på den kursen oxå. Å väl hemma sen fick man ett mail om att man fick MVG i TMS oxå..Hihi..I know..jag skryter lite jag vet:P

Jag lovade ju i förra inlägget(för ungefär en vecka sen) att berätta om studentmiddagen. Kan göra det lite kort..Slutade ju vid 15 den dagen, så det blev att stressa hem, fixa naglarna, tvätta håret å byta kläder och sedan dra iväg till Linnea. Där vi fixade oss i ordning, fick hjälp..vid halv sju mötte vi upp ett gäng i slussen och drog till Clustret där det hela var. Väl inne fick man en fördrink("champagne"), därefter följde middagen i ett par timmar och själva maten var en besvikelse faktiskt. Inte kul..Sen runt tio, halv elva så togs borden bort och det blev ett dansgolv. Tyvärr så hade flera varit alltför otåliga å redan dragit. Men men..vi hade kul ändå..det dansades å dracks för fulla muggar. Hade verkligen grymt kul:D å jag, alexandra å linnea va det absolut sista att lämna dansgolvet..hahaxD Sen bar det av hemåt å jag och linnea lyckades hinna me den näst sista tuben till gullmars. Kom väl inte i säng förrän vid halv tre och sedan blev det att kliva upp vid 10:15 för att ha skola..hehe. Det var en minnesvärd och rolig kväll..får se hur studenten blir;)

Så nu har jag berättat det..hehe..Imorrn bär det av till skolan, trots att jag e ledig på fredagar. Men ska träffa fysik läraren och få tilbaka nationella provet..Efter det drar jag iväg till Råcksta för å träffa "Totti" å isabella:D tror nog dock att jag ej blir kvar alltför länge..Ska dessutom träna innan jag drar iväg till skolan, får se om jag lyckas me det:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0