Ny härlig sommardag:)

Japp, två dagar i rad med detta underbara sommarväder. Underbart:) Det gäller att njuta så länge det går, för man vet ju aldrig när det försvinner. Vi bor ju i Sverige, där somrarna ofta inte riktigt blir som man vill..Man kan inte lita på det svenska sommarvädret;) haha..Iaf..idag så har jag inte gjort så mkt mer än att ha solat lite fram å tillbaka på tomten. Blev nästan lite för varmt att ligga och sola idag. Så periodvis funkade bra, hehe^^ Man lyckades såklart bränna sig lite idag me..inte bra:/ har bränt mig lite i ansiktet..framförallt i pannan..hehe..Den enda solkräm som finns  här hemma e en spray me styrka 15..Ska nog smörja in mig flera ggr nästa gång ja ska sola asså el se till att köpa en bättre solkräm. På eftermiddagen så var jag duktig å började kladda ner mitt CV på ett papper..Uppdaterade lite typ jobbansökningar och letade runt efter jobb. Så nästa vecka ska jag se till att färdigställa mitt CV och söka ännu fler jobb;)

Sen så på kvällen drog man iväg en snabbis till sickla me familjen, där man köpte en skit söt bikini på Gina:D Det va verkligen länge sen som jag köpt en bikini som jag verkligen älskar..hihixD Sen så senare på kvällen vart det bara chill framför tv:n med päronen. Och nu sitter man här..men hur mår man idag då? Pskyisk? helt okej om jag inte tänker efter alltför mkt. Fysiskt? Igår kväll så vart man lite täppt i näsan, som suttit i lite idag..känns lite mer som nån allergi. Är ju allergisk mot gräs(tex när man klippt gräset då e det som värst)..Mitt halsont e som igår, gör fortfarande ont men inte så mkt som det var tidigare och hostan kmr bara ibland. Längtar verkligen till mitt halsont släpper för då kan jag äntligen träna igen..E såå jobbigt att inte kunna träna asså, usch..

Vad händer imorrn då?? För min del så slipper jag äntligen va ensam, haha..Underbara Emelie kmr hit imorrn:) Å vi hoppas på att vi har vädrets makter med oss;) Sen så på kvällen så drar man iväg päronen till farsta för att handla lite inför midsommar. Lite käk å bira bla:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0