Studenten blir troligen förstörd tack vare trafikkontoret...

Jag säger bara, read It and weap: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7249713.ab

Vi kommer troligen inte få åka flakt i stockholm city/innerstad...kul..det hade nånting med prinsses bröllopet att göra..Läs artikeln själva så får ni se..Kan säga att jag spyr både på trafikkontoret och prinssesbröllopet..dem kan båda fara å flyga. Kommer här å förstör våran studentdag, som vi har väntat på i 13 år. Såå j-vla elakt.

Besked om det blir nåt flak kommer på måndag..å det skulle inte förvåna mig om det inte blir nåt. Å blir det så kommer  ja å va en mkt arg å ledsen brud..Studenten e en storgrej å då att åka studentflak e en mkt stor del av det. Att inte få uppleva det efter 13 år i skolan, e ju förjävligt:(

Sitter redan nu och e uppe i varv, irreterad å med en klump i halsen..och har en stor oro av vad som kommer att ske..Usch..jag som verkligen såg framemot studenten..nu vet jag inte riktigt vad jag känner:/

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0