Tror jag brinner upp:O

Asså jag vet fan inte vad jag ska ta mig till längre. Det här e ju helt sjukt, smäller av snart asså. Den där "after sun" salvan hjälper knappt och jag känner att ryggen brinner(upp). Känns som att nån har tänt på min rygg(värst smärta på den brännan). Skulle vilja att nå la sjukt mkt isbitar på mig rygg, det skulle både ha svalkat av den å bedövat den.

Aldrig mer att jag kliver utanför dören utan att tagit på solkräm överallt, och ALDRIG MER BRÄNNA MIG SÅ HÄR. Plåga, smärta..jag döör. Pga detta så e jag rätt säker på att det inte kmr bli särskilt mkt sömn. Usch, va jag hatar detta:(

kram<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

åååh det låter helt underbart! =D OOJJ men inte brännan, fasiken vad jobbigt. Att bränna sig är det värsta, man kan inte bli rörd eller sova!!!! Stackars dig. I morgon kommer de nog kännas bättre. Hoppas det gör de idag också. Nej igår var jag tvungen att göra en massa ärenden, så jag var knappt ute i solen. Men kanske lite bra det. Alla jag kände breände sig igår! =/

2010-06-30 @ 06:50:03
URL: http://ronnyhjartasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0