<3

Efter denna dag och gårdagen så inser jag hur mkt "C" faktiskt betyder för mig. Han betyder verkligen allt för mig<3 Och efter allt som han sa igår så visar det på att han känner lika för mig. Det var igår och idag som han verkligen visade hur mkt han faktiskt bryr sig om mig. Vilket såklart värmer, nu vet jag att vi båda känner lika för varandra..Han e min pojkvän<3 

När nåt sånt här jobbigt händer så kommer allting fram..att t.ex. han inte vill se mig såhär/att ja mår dåligt(vem vill det?!?) Så igår var jag viktigare än skolarbetet, det var viktigare att jag hade det bra än att han skulle lyckas bra på ett prov. Han e verkligen den underbaraste å gulligaste<3

Det här förhållandet har varit som en känslomässig berg-o-dalbana för mig..men nu verkar alla pusselbitar ha fallit på plats. Och jag hoppas att det blir mer än 6 veckor tms(har inget datum så jag har "bestämt" ett;P)..Jag vill aldrig släppa taget om dig älskling<33

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0