Bara några timmar kvar;)

Nu e det bara några timmar kvar, sen e mitt år som 18-åring slut och jag börjar på det sista året som tonåring..Helt sjukt att det bara e typ ett år kvar tills man e 20 asså;) hehe..

Morgondagen kommer bli hyfsat fullproppad. Får en härlig sovmorron, sen bär det av till skolan för en lektion. Väl hemma igen ska jag plugga lite å dammsuga rummet. För vid 16:30 kommer mormor å morfar hit på en hyfsat tidig middag. Vid 18:30 till 20:00 så har jag träning i gubbängen, sen så när man väl kommer hem får man det goda fikat som de andra åt innan. Nämligen kärleksmums(chokladrutor), kakor å kanske bullar..Hihi, ska bli riktigt gott;)

Det som dock kommer suga är att man varken kommer att höra ifrån eller träffa "C" imorron, han var lika besviken som jag att han inte var hemma på min födelsedag^^ Som sagt så saknar jag honom sjukt mkt<3 slängde iväg ett långt gulligt mess till han idag..så förhoppningsvis hör han av sig på fredag kväll då han e påväg hem. Om inget oväntat inträffar..

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Och när jag vaknar igen är jag inte längre 18 år utan faktiskt 19:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0