Besviken, arg och ledsen...

Dom orden stämmer så bra in på mig just nu..Var faktiskt på hyfsat bra humör när jag kom hem, men klart som fan så ändras det fort...Surfade runt lite som jag brukar å det va då det kom fram. "C" har ljugit mig rakt upp i ansiktet..inte bara en gång undan två gånger..minst..Gick rätt nyligen me i facebook gruppen "Såra mig hellre med sanningen än gör mig lycklig med en lögn"..den e så klockren just nu...

Så nu bråkar vi..igen..tredje..fjärde gången som det händer^^ Dock via mess, aldrig i verkligheten...Känns inte bra det här..Orkar inte med bråk just nu..Mitt liv är inte så jävla bra just nu å jag behöver stöd å kärlek från honom å mina vänner...men nej..då ska han ljuga mig rakt upp i ansiktet..Tårarna e så nära nu:/

Orkar inte, orkar inte, orkar inte..kan inte nån bara skjuta mig?

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0