Borde göra annat...

Borde sitta vid skrivbordet just nu istället och plugga fysik inför provet på onsdag. Måste verkligen göra bra ifrån mig på det provet, för att ha nån chans att lyckas med kursen. Pluggade lite tidigare, det gick väl okej..Vet att jag verkligen måste plugga nu men jag klarar inte av det..

Det är för mkt grejer som snurrar runt i huvudet..många tankar..är såå förvirrad just nu..Vet inte riktigt vad jag ska tro på..Det var som att inget hade hänt när vi talades vid förut..det var som om vi pratade innan allt hade hänt..Trodde aldrig du skulle prata med mig igen..men jag hade fel...Nu låter dig få mer tid, känns som att du vill ha det...Nu vet du vad jag vill..visa att du e mogen å tar tillbaka det du gjode via msn..

Nu ska jag ta paus från allt, både från datan å pluggandet. Ska fika lite och umgås med familjen..

kram<3 

Kommentarer
Postat av: Ira

Oh, fysik är så himla grymt tråkigt, tror att de flesta i min klass har somnat över b-kursen bok ett flertal ggr... kan ifs bero på att den är från stenåldern också >.<



Hoppas du blir glad snart igen (: <3

2010-03-28 @ 23:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0