Den här veckan (har)/suger såå j-la hårt så det finns inte:/

Amanda, jag lovar..Jag ska inte göra det igen..kan inte lova det till 100%..men förhoppnigsvis så gör jag det inte igen^^

Den här veckan har nog varit en av de värsta veckorna i mitt liv, jag skämtar inte. Först så hände massa jobbigt förra helgen som jag helst av allt bara vill glömma..Å sen så denna vecka..usch säger jag bara..det finns inte många stunder som varit roliga å underbara..Trots att man varit med sin älskade pojkvän, som gav en tröst å kärlek..å sen alla vänner..samma där..har haft hyfsat kul..men inte mer...har mått skit i princip varje dag..

Trodde jag började må bättre i torsdags men jag hade såå fel..började må sämre igen igår kväll..Denna helg kommer suga lika hårt som veckan. Kommer typ bara sitta hemma, göra inge speciellt å tänka på min älskling som jag inte lär se förrän nån gång nästa vecka:/ förhoppningsvis^^

Vill bara att denna vecka ska vara över. Vill bara glömma allt som har hänt. Vill radera allt från förra lördagen till denna lördag(Dock inte studerna me "C"). Kan det inte bara bli måndag å att allt e som förr..att allt e som den veckan då jag fyllde år. Innan allt det jobbiga hände...Låt mig gå tillbaka dit..snälla..

Jag har föresten pratat en snabbis med "C" idag, han va inte sur på mig. Fast tror han ljög lite men skit samma. Han förstod inte varför jag bad om ursäkt å tyckte inte jag behövde göra det egentligen. Klart han inte gillade det jag skrev men tyckte det inte spelade nån roll längre..Vårt snack(chatt) blev inte så långvarig, han var tvungen å dra. Jag kommer inte att höra av mig till honom, jag låter han göra det..Hoppas han gör det så snart som möjligt..

Gud vad jag saknar honom asså:/<3

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0