Denna onsdag e inne på sin sista refräng..el nästan iaf..

Snarare jag e inne på min sista refräng..sitter här nu och är sjukt trött..ögonlocken känns tunga likaså huvudet. Skulle jag få välja själv så skulle jag slagga nu..men det blir bara jobbigt sen..för då kommer jag vakna i natt å hela dygns rytmen blir cp. Så får kämpa ett par timmar till iaf..Ska snart sätta mig framför tv:n å chilla..förhoppningvis så håller jag mig vaken.

Dagen har varit seg som den brukar va...håltimmen va extra seg idag kändes det som..fysiklektion va faktiskt helt okej. Då man gjorde en rätt lätt lab..man fick tom gå tidigare..inte varje dag det händer. Så va väl hemma runt tre då lektionen egentligen slutade..Här hemma har jag inte gjort så mkt mest chillat..käka skit tidig middag idag redan mellan fyra, halvfem..jag hatar tidiga middagar då jag blir hungrig vid 18-18:30 sen igen..å äter man nåt då så blir man ju hungrig igen när man ska sova..Usch inte kul..hehe^^

Kvällen kommer bli lugn, hade jag fått bestämma så hade jag gärna åkt till "C"..trots att jag e så trött..det spelar ingen roll..somnar gärna i hans famn:) Men så lär det inte bli..han va upptagen typ..så..vilket suger..som jag nämnde tidigare så va det över en vecka sen som vi sågs:( inte kul:/

Saknar dig som fan älskling<3

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0