Det rullar på ändå...typ...

Jag har iaf lyckats plugga fysik både igår och idag...har gjort alla tal..2 ggr. Så det enda jag kan göra nu är att repetera allt i huvudet. Har gjort det ett antal gånger nu..ska göra det några gånger till senare. Nu pallar jag fan inte det...

Dagen har gått fort..hade bara TMS idag..Skulle haft det i 2 h men drog 40 minuter tidigare eftersom jag skulle gå ner å få hjälp att söka högskola av syon. Vilket gick snabbare än jag trodde(trodde det skulle va mer folk som behövde hjälp). Så nu har man då sökt högskola...sökte till en teknisk bastermin på KTH i Flemningsberg/Huddige. Om allt går som det ska senare i höst så ska jag söka igen och då till en högskoleingejörsutbildning på KTH i Haninge med inriktning Teknik Ekonomi..Framtiden får utvisa hur det blir...men så här ser planerna ut nu iaf..man vet dock aldrig vad som händer i framtiden. Det kan jag verkligen intyga^^

Jaja..dagen har alltså varit helt okej. Vädret är underbart, härligt vårväder..Å till middag får man tro det eller ej tacos:D på en tisdag:O det gillar vi;D Kvällen kommer att bli lugn, plugga lite å sen chilla framför tv:n.

Igår kväll hade man ju innebandy träning, då man började med 50 min fys(cirkelträning)..känner av det lite idag. Tror dock det komemr kännas mer imorrn..om jag känner mig själv rätt...hehe...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0