Duktiga tjejen idag med...iaf än så länge;)

Japp, jag e duktig idag med. Iaf än så länge..Gick upp för en timme sen typ, har hnnit käka frukost, borstat tänderna, bäddat sängen, städat i både vardagsrummet och köket. Visst e jag duktig..hehe;) Familjen e inte hemma, vilket gör det lättare att städa. Får se om de blir glada när de kommer hem. Päronen brukar iaf bli glada å tacksamma.

Men men..just nu sitter jag här i mitt rum å i vardagsrummet spelas det musik på hög volym. Funderar på vad jag ska göra här näst. Tror nog bara jag ska lägga mig i soffan å chilla lite fram till familjen kommer hem igen. De har varit iväg till frisören(brorsan klippte sig) å sen skulle dom till farmor & farfar..Så får se när det kommer hem, snart förhoppningsvis...Senare ska man ju ta sig en promenad upp till centrum i det här härliga vädret och fixa lite cash. Hoppas på att man får lite sällskap. Ska även duscha å fixa mig, måla naglarna osv...Får se om jag gör det före eller efter promenden. Mitt hår ser nämligen inte klokt ut så funderar på att ta duschen innan;)

Som ni kanske märker så ska jag fixa mig en hel del å ni har säkert räknat ut att jag ska iväg på nåt ikväll. Tänker inte berätta vad än..gör det kanske lite senare. Oturligt nog har man dock dragit på sig värsta förskylningen. Inte kul. Men jag tänker inte låta det stoppa mig däremot. Fast det lär jag nog få ångra senare, men spela roll.

Nej, nu ska jag ta å gå ut i vardagsrummet å chilla lite innan övriga familjen kommer hem.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0