Elände..

Ingen sömn, bakis å allmänt förvirrad..dax att gå och lägga sig kanske!?! Å det e precis det jag tänker göra närsom helst..Ska bara gå ner och borsta tänderna..sen väntar äntligen sängen. Får se hur det går att somna^^

Förutom sömnbrist, bakis(huvudvärk å illamående hela dagen), å min förvirringen så e jag typ öm i hela kroppen..Hittar även fina blåmärken lite här å där..Ett litet "fint" på handen t.ex...Förstår mig verkligen inte på vad jag gjorde i natt..Känns nästan som att man ramlat ner för trappan el nåt...Inte kul..Å tillråga på allt som har hänt(minnesluckan) så e man ju fortfarande förskyld och hostig..

Just nu verkar jag inte ha turen med mig känner jag..Vill bara att det ska bli som förut..Var det inte det här året som skulle bli så himla bra å så kul..Än så länge så har den varit både och..fast den senaste tiden har det nästan bara varit dåligt:/...men det som varit e bäst är såklart att jag träffade "C" å att vi nu e tms..Han och min älskade vänner gör att man känner lite glädje mellan alla eländen. Tack så himla mkt att ni finns. Vet inte vad jag skulle göra utan er..Lämna mig aldrig<3

Jag kommer nu att ha ett långt festuppehåll. Inget festande, ingen alkohol. Känns inte kul att festa längre, inte efter allt som har hänt. Trodde inte jag skulle säga detta, men jag finner inget med att festa just. Det finns dessutom massa kul man kan göra ändå. Som att mysa å spendera tid med pojkvännen eller umgås med vännerna..

Nej, nu ska jag gå ner och borsta tänderna..Sen väntar sängen..saknar älsklingen min väldigt mkt<3 Vill ha dig vid min sida:/

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0