En helt okej dag faktiskt;)

Efter allt som hänt så tar jag nu en dag i taget, man vet aldrig hur nästa dag ser ut...Den kan vara hur bra som helst eller bara skit..Så jag vaknar på morgonen å låter sen dagen rulla på utan några förväntningar alls..

Denna dag ha faktiskt varit helt okej, trots allt. Tog inte en sån stor sovmorron vilket jag känner av just nu, börjar bli trött redan nu. Sov heller kanske inte så bra i natt..Slappade halva dagen. Sen så åkte man me familjen ut till tyresö för att se brorsans lag spela mot Tyresö Trollbäcken(den som vann match, vinner troligen serien, div. 2)..Matchen va riktigt spännande å killarna spelade bra..men för mkt slarv å killarna förlorade tyvärr..Väl hemma så gjorde jag inte så mkt, chillade lite i mitt rum;) Sen var det middag...

Efter middagen så hamnade jag här igen, har messat en del me "C" idag..framförallt nu ikväll..underbart:) vill bara träffa honom nu:) var en vecka sen sist typ..så saknar honom som fan:/ Iaf ska snart gå ner i gillestugan å kolla på parlamentet..hoppas mig få ett gott skratt som förra söndagen;) lär nog "snacka" mer me älsklingen oxå.

En jobbig grej just idag som inte har nåt att göra me det som hände förra veckan. Utan om ni kommer ihåg så skadade jag mitt knä rätt allvarlig i april förra året..Tog lång tid innan det blev bra..Å nu idag har jag fått ont i det igen..inte alls kul. Har ju inte ens tränat denna vecka, vilket iofs kan va orsaken men ändå inte. Har ju haft längre träningsuppehåll tidigare...Hoppas verkligen det går över..har ju träning imorron.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0