:(

Tack ira..det va precis det jag borde gjort..men jag gjorde väl det som ja absolut inte skulle gjort..

Fattar inte hur jag kunde jag vara så j-la dum i huvudet alltså..så idiotisk så det finns inte. Varför Carro? Varför? Hade jag inte skrivit det som jag gjorde så hade kanske inte kvällen blivit som det e..Han hatar säkert mig..han lämnar säkert mig(han gör kanske inte det, men den tanken finns just nu i mitt huvud)..Han är säkert hur j-la sur på mig som helst. Det förstår jag att han e..Jag e såå himla ångerfull så det finns inte..Har skickat iväg ett mess å förklarat..men inget svar..precis som jag misstänkte...polare säger att det löser sig..men just nu känns det hopplöst. Så jävla upplöst..vill bara att detta ska va ogjort..

Vill ringa honom..men det skulle bara bli värre då..

Jag fattar inte hur jag kan va så jävla dum i huvudet asså..helt jävla bombad..han kan väl ta nån av brudarna han träffade på lägret ist..dom e säkert så mkt bättre än mig:(

Jag orkar inte mer..jag orkar inte mer..jag har säkert orsakat honom smärta å ilska(framförallt ilska)..men det e lugnt jag har själv samma smärta å ilska..som jag tagit ut på mig själv:/

Ska försöka lugna ner mig å försöka sova nåt..kommer ju gå åt helvete..

kram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0