:'(

Inget härligt vårväder, inga omtänksamma ord kan få mig att le igen..Det går bara inte...inte nu å inte sen. Smärtan finns kvar. Har knappt sovit nåt alls. Trots att jag skippade första lektionen, det gick bara inte att sova. Tänkte för mkt på allt som hade hänt igår, allt som sades...som på ett sätt chockade mig..

Vill verkligen inte att det ska va över...Vill bara att vi ska träffas en sista gång å prata, du kan inte bara lämna mig så här. Det är inte rättvist mot nån av oss..Å jag har inte förändras, jag har betett mig på ett visst sätt för att jag mått dåligt. Men du verkade inte se det, blundade du medvetet eller är du blind att du inte såg..Behövde ditt stöd..fick det men inte tillräckligt. Antagligen för att du trodde det var min personlighet..men skulle du känt mig bättre så hade du vetat att den inte är sån..

Låt oss lära känna varandra igen. Hitta glöden som vi hade, som verkar ha blåst bort då jag mått dåligt. Några veckor ifrån varandra skulle göra oss gott. Bara börja om på nytt, som om vi precis träffats..Du tror inte att det funka ändå pga gårdagen..men tror faktiskt det går..Bara man vill så går det..Vi kan väl iaf ge varandra en ny chans.

Jag vill träffas, oavsett om vi försöker igen...att du lämnade mig som du gjorde e bara elakt. Vi måste kunna träffas och prata som vanliga männsikor..Även om det fortfarande visar sig att det e inte funkar, så måste vi ses för att se hur det känns och visa vad vi verkligen tkr om varandra...

Låt inte den där kramen och snabba kyssen den där fredags morgonen bli det sista. Vill inte att det ska vara sista gången som vi sågs..Orden du sa minns jag så väl...då du sa att vi snart ses igen..Å vad jag önskar att det var så..

Nu sitter jag här å gråter igen, allt känns bara meningslöst å det gör såå himla ont. Vill bara se dig en sista gång, en gång till innan vi skiljs åt för gott. Du kan inte lämna mig via msn....det e bara fegt. Låt oss träffas å prata så kan du säga det till mig på riktigt ist.

kram</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0