Firandet slutade i tårar...

Den kvällen som skulle bli den roligaste på mycket länge..Firandet som skulle slå förra årets firande med hästlängder..Det började ju så bra, då jag tillslut lyckades övertyga "C" om att iaf komma på middagen(eftersom han var så trött). Emelie å jag hade en rolig eftermiddag, då det mest fixades å taggades inför kvällen. Precis när vi skulle börja med maten(det mesta va redan gjort) så hörde "C" av sig att han va på bussen. Så det var bara för mig att gå till norra å möta upp honom. Mötte Amanda å Rickard påvägen dit eftersom de var framme i norra några minuter före "C"...så dom fortsatte hem till mig..medan jag gick för att möta "C". Trodde jag behövde gå till busshållplatsen(alltså gå igenom tunneln) men när jag nästan precis hade gått förbi Amanda å Rickard så tyckte jag mig se honom..Och det var såklart han å det var såå underbart att omfamna å kyssa honom igen:) Vi gick hand i hand hem till mig i kylan. Väl tillbaka hemma så fick kompisarna "äntligen" träffa "C"..medan jag var borta hade Emelie stekt klart den vegetariska tacoqornen, men ville inte steka köttfärsen:P Så det blev att ta på mig ett förklädde och ställa mig å steka. Men fick mkt trevligt sällskap av min älskling<3 Middagen blev iaf väldigt lyckad å killarna vräkte i sig mest såklart..Rickard var snäppet värre än "C"..haha..killar killarxD

Efter middagen begav vi oss ner till gillestugan, där vi skulle börja förkröka..Det var lite segt i början men tillslut kom det igång..Linnea va lite sen men efter att hon började vi på allvar. Vi körde "fuck the dealer".."C" tänkte först inte va me men tyckte det skulle va lite tråkigt om han inte va det..så han fick min cider å jag fick lite dricka av Linnea;) Emelie fick det lite jobbigt om man säger så..hahaxD "C" satt sen ett bra tag å blandade kortleken å frågade om vi skulle köra igen..Det blev då minus 2 pers..kan ju säga att "C" fick det snäppet värre än Em..hahaxD stackaren då..men det va ju han som föreslog att vi skulle köra igen så:P

Därefter var det dax att bege oss in till stan, då blev det lite jobbigt för min del. "C" skulle ju inte med så det tog ett tag innan vi sa "hejdå"..ville så gärna skita i allt å följa me honom. Men eftersom allt va planerat så gick det ju inte. Bussen var sen, vilket gjorde att vi missade tuben å fick vänta i en kvart..lagom kul.

Vi drog som sagt till "the bridge"..där det till en början var väldigt kul..Tills några idioter skulle förstöra det för en..Så sjukt jobbigt, tack vare mina underbara kompisar som "räddade" mig ur situationen. Påvägen till toan kom tårarna å paniken om vad som faktiskt hänt. Å tårarna bara fortsatte å fortsatte..orkar inte förklara resten av kvällen..Men e väldigt tacksam för allt stöd från er alla..älskar er verkligen<3

Var väl hemma vid två, halv tre typ..då skulle man försöka sova..Men jag var så chockad att jag frös så mkt att jag både skakade å hackade tänder..trots att jag hade på mig mjukis, tjocktröja å två täcken:/ Inte kul..Denna dag har inte heller varit kul, många tårar har fallit idag med..Usch..Har ringt flera samtal men tackvare dom så blev det bättre..Ringde först Em(pratade i över 2 h), sen ringde ja Mange som ja inte snackat me på ett bra tag..Det var verkligen så himla kul att prata me honom, saknar våra samtal(vi pratade i tele ofta när vi va mindre) å blev inte alls chockad över hans reaktion till det hela..ringde även "C"´s mamma(tänker inte säga varför, men kände att jag verkligen behövde det) å sist Amanda..

Usch, den här helgen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig..Den började såå himla bra å slutade så jävla dåligt så det finns inte. Jag vet inte om jag någonsin kommer berätta här på bloggen vad som hände. Får se om jag pallar det..Just nu måste jag bara bearbeta det hela själv...

Snart borde iaf Alexandra ringa mig, så får snacka av mig lite till..

kram<3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0