Födelsedagen slutade dåligt eller bara nästan^^

Hade precis innan jag satte mig vid datan tänkt skriva att denna födelsedag inte slutade så bra. Eftersom jag fick jätteont i magen under träningen så pappa fick komma och hämta mig tidigare. Så har haft väldigt ont i magen större delen av kvällen, lagom kul:/ Så det blev inge fika för mig, hoppas på att magen känns bättre imorron..

Men vad var det då som ändrade att kvällen inte slutade i total katastrof..hehe..Orsaken till att jag överhuvudtaget satte på datan nu på kvällen var för att kolla på fejjan, om man fått några nya gratulationer..Vilket jag såklart hade, en hel del till;) Å blev så chockad/förvånad när jag såg att "C" faktiskt hade skrivit i min logg:) Personen som jag absolut inte trodde att jag skulle få nån gratulation ifrån..Blev verkligen så himla glad, går inte att förklara..hehex) det var inte bara en gratulation, utan han bad även om ursäkt för att han inte hört av sig tidigare å hoppades att jag hade haft en bra dag;) Pallar inte berätta vad jag svarade, det var ett ärligt å gulligt "svar"..hihi:P

Asså guud vad jag längtar efter honom<3 å inte tala om hur mkt jag saknar honom:/<3 vill bara att det ska bli lördag NU NU NU;) men det e ju som sagt inte långt kvar..imorron så åker han ju faktiskt hem:) håller tummarna på att han hör av sig då:P

Jaja, ska gå ner och duscha nu..sen väntar sängen. Morgondagen blir hyfsat fullspäckad..ska nämligen plugga både till TMS provet å projektarbetet, sen ska jag städa och handla lite inför lördag..Kan ju säga att jag nog somnar gott sen.hehe. Emelie kommer inte hit imorrn, utan hon kommer hit på lördag å hjälper mig me det sista;) Vi kom på en eventuell grej angående lördag så:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0