Fredag..

Så e det alltså fredag, min lediga dag;) Dock så har jag haft en hel del att göra..Tog en liten sovmorron, käkade lite frukost..Sen bar det av till centrum med mamma för att handla lite bla tills imorrn. Chillade lite när man väl kommit hem efter att ha släpat på de tunga påsarna^^ Till lunch blev det gårdagens middag, så det vart en lyx lunch. HahaxD Efter det vart det att plugga alltså läsa på till TMS provet som man har nästa vecka(har dock inte jobbat nåt me projektarbetet)..Annars så har jag städat där nere i gillestugan, så imorrn behöver jag bara dammsuga där, ätit kärleksmums(som ja ej gjorde igåe)..har även klipp å filat mina naglar. Imorrn blir det till att ta bort det gamla naglacket å måla nytt..Tror det blir röda naglar;) Hihi..

Kvällen kommer att bli rätt lugn, en hemmakväll framför tv:n med massa gott:) Hoppas dessutom på att "C" hör av sig, då han åker hem idag:) Äntligen:D Längtar verkligen tills jag får träffa honom igen<3

Har inte så mkt mer att säga..eller jo det har jag faktikst..Det finns en person som jag inte förstår mig på längre, vet iofs om jag någonsin har gjort det..Gjorde det säkert i början..sen gick det neråt..Palla liksom..Orkar inte bry mig..Tyckte du det va kul kanske?!? Isf har du världens sjukaste å sämsta humor...Plåga nån annan inte mig^^

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0