Hat onsdag..

Så e det alltså den värsta dagen på hela veckan..onsdag:/ Speciellt när man vaknar upp med en förskylning..igen^^ Inte kul asså..Speciellt när man har lite planer till helgen. Ska klä mig varmt de närmaste dagarna å hoppas det blir bättre..förhoppningvis blir det inte värre iaf..

Fast ska man säga nåt positivt idag så sov jag faktiskt bra i natt, vaknade bara 2 ggr typ..fast det hade nog varit bättre om man fått sova ut..Nu sov man bra men inte särskilt länge..Har eller hade dock fortfarande svårt att somna igår. Får se hur det blir i natt, vågar inte hoppas på nåt...

Iaf sitter här å har CAD..lite segt men har faktiskt varit hyfsat duktig idag..fast just nu e jag iofs inte så duktig..hehe:P Men men..den här lektionen slutar vid halv då man har hål till 13..lagom kul som vanligt..Tur att man får sällskap av Amanda iaf..hade jag inte haft sällskap så vette fan om jag hade varit kvar i skolan då. Sen vid 13 så har man ju fysik i 2 h då vi ska göra en lab..Kul kul..Längtar verkligen tills klockan e tre å man har slutat asså..Skulle såå gärna vilja snabbspola denna dag..Gud vad skönt det skulle va;) hahaxD Sen när man kommer hem så ska jag nog plugga lite..lite specialidrott..denna vecka med..^^

Får se hur mkt mer CAD jag pallar göra idag..lär nog bara surfa runt lite nu..Sen får man se vad jag å Amanda hittar på på den lååånga håltimmen(timmarna)..inge speciellt antagligen..Hoppas på att älsklingen har sin mobil på idag iaf..Ska nog messa honom å sen får man se om får svar eller förhoppningvis när man får svar..Saknar honom såå mkt just nu asså:/<3

Har förutom min förskylning stött på ett annat lite problem till helgen, trodde det skulle lösas men nej..Så om inte mange kan hjälpa mig så kommer jag få lite smått panik..hehe..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0