Idag har man varit duktig..

Gick ju som sagt upp tidigt idag eftersom älsklingen skulle iväg till skolan...men det gör inget egentligen. Fick ju spendera gårdag kvällen, natten och denna morgon me honom..Underbart:) Nu lär det dröja till nästa vecka innan vi ses igen, båda e upptagna i helgen..

Men men..som jag skrivit i rubriken så har jag varit duktig idag. Satte mig vid halv tio och började skriva på min lab-rapport. Som jag i princip e klart med..ska bara göra ett diagram å sätta in det. Sen så har jag även städat rummet som typ gick på 10 minuter el nåt..Har även skrivit i loggboken å mailat in det till läraren..Å efter det så har jag kollat upp högskolan å den utbildning som jag troligen ska söka till. Det gäller bara att jag klarar fysiken asså^^ Ska nog gå till Syo:n nästa vecka för att få reda på lite grejer..Så vad säger ni..visst har jag varit duktig?? Tänkte vara duktig hjälpa till med middagen..men jag va så trött att jag slumrade till i 50 min el nåt..halvsov typ..Så när man vaknade till så var det middag..

Har haft lite fredagsmys nu ikväll framför tv:n med chips, popcorn å läsk..det enda som fattades var ju älsklingen såklart;) Då hade kvällen varit perfekt, den hade varit grym helt enkelt..Men det va hyfsat mys ändå, hade sällskap av mamma. Men fredagsmyset e slut för min del, sitter här på rummet och e sjukt trött så det finns inte(ovanligt)..Så ska nog gå å lägga mig snart tror jag och imorrn ska jag ta mig en lång sovmorron så jag e pigg inför kvällen..

Så efter en lång sovmorron ska jag bla. gå upp till centrum å ta ut lite pengar..Sen blir det att fixa naglarna..Ska chilla större delen av dagen..Inget plugg hade jag tänkt mig..Bara ha det riktigt skönt:D

Pallar inte skriva mer..ska nog snart gå å göra mig iordning..sen väntar sängen..Kommer bli tomt utan "C" brevid mig i natt:/

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0