Inte långt kvar...

Nu har jag i princip städat klart, mamma å pappa hjälper till med det sista...Städade igår och nu på förmiddagen. Har även hunnit kolla när brorsan spelat match i HAIS-cupen(som han spelar i helgen), fått lite panik när ja fick lite krångel vid bankomaten, käkat lunch, duschat..Å just nu sitter jag bara å chillar vid datorn, lyssnar på musik å chattar lite me "C"..Får se om han orkar följa med ikväll..just nu e det väldigt tveksamt att han gör det..Min kväll kommer inte alls bli lika kul om inte han e med...

Emelie är snart här, hon ska hjälpa mig med det sista..Å så ska vi fixa oss i ordning tillsammans:)

Den här kvällen ska bli så jävla grym assåxD

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0