Jag har inte turen med mig just nu..

Jag som trodde att det skulle känns bra med måndag igen, så att jag lättare bara kunde glömma helgen. Men så vart det såklart inte. Utan när man sitter där på tuben påväg till plugget så kommer han, jag kände så väl igen honom och han var såklart tvungen att sätta sig mittemot mig..Minns ni att jag för ett par månader sen skrev att det var en gubbe som tafsade mig på tuben?!? Har inte sett honom sedan dess, fram tills idag^^ Fick sån panik å började messa me flera stycken. Kan säga att jag såg direkt att det var han när han kom..Som tur var gick han av tidigare än förra gången. Å så fort han klev av så kom lättnaden och gråten var verkligen inte långt borta:/

Så allt blev ju bara värre för min del, förutom det som hände i helgen så kom det här. Hade väldigt svårt att fokusera på min enda lektion..När den var slut väntade jag kvar i skolan en stund hade bestämt en preliminär tid med kuratorn. Så vid tjugo i två typ så fick jag äntligen komma in. Tror vi satt och pratade i nästan en timme..Klumpen som jag hade på tuben kom tillbaka trots att jag hade pratat med henne om allt som hänt. Så jag fick skita i att fika med Linnea å Emelie tyvärr..Skulle bara varit för stressigt för mig som e rätt trött. Sov inte så mkt i natt. La mig hyfsat tidigt, men låg å vred mig i över 2 h innan jag kunde somna. Å efter det så sov jag väldigt ytligt och vaknade flera gånger..Inte så konstigt att jag e trött asså..Så det blir ingen träning för mig ikväll, då det har hänt så mkt och för att jag e trött..

Väl hemma så käkade jag mkt sen lunch..så när det var middag vid 17 så var jag inte så himla hungrig direkt. Annars så har jag mest suttit framför datan å allt som har hänt snurrar runt i mitt huvud..Vilket jag gör att jag såklart inte mår så himla bra, känner mig nere..Men det e där som nu faktiskt min underbara pojkvän kommer in..Han gillar ju såklart inte det som har hänt, å gillar inte att jag mår dåligt å tänker på det hela tiden. Så han föreslog att jag skulle till honom ikväll..Vilket jag ska, han skulle bara fixa lite grejer först..Ska bli skönt å träffa honom..Så jag får tänka på nåt annat, fast tror nog att jag kan börja gråta när vi pratar om vad som hänt..Men det skulle inte göra nåt..e ju hos honom då...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0