Jag? Svartsjuk?...

OM jag e..haha..för några små skitgrejer som man läst på fejjan...Det e nog första gången jag e så här riktigt sotis asså. Känns lite konstigt att vara sotis för nåt sånt här, men jag e det. Vill inte veta hur det blir för andra grejer..Hehe..

Jaja..iaf..anledningen till att man inte får träffa sin älskling idag är för att han måste plugga. Han har tydligen en psykologi uppgift som ska in ikväll..Slår vad om att han har haft minst en vecka på sig att göra uppgiften å spar den till sista stund. Låter lite som mig ibland, fast jag skulle aldrig ha spart den till så här sent^^

Sitter å chattar me "C" nu..vilket e kul..el inte:/ spelar nog ingen roll vad jag än säger..människan verkar va irreterad..å håller på att göra mig irreterad oxå...el han gjorde precis mig irreterad..kul denna kväll blev asså..vi typ små bråkar..underbart säger jag bara..skit kväll:(

kram<3


Kommentarer
Postat av: Ira

Oh, sådana konversationer brukar suga >.<

Det är då man går iväg en stund, tar en kopp te, tänker på den dag man träffades o skickar iväg ett gulligt sms (:

2010-03-12 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0