Jaha...

Sitter här å kollar på tv, som jag typ gjort halva dagen. Ska snart göra mig iordning inför träningen, eftersom det e så få som ska på våran träning så ska vi träna me herr-laget(som har samma problem). Så slipper ha sen träning, viket e nice då man går i skolan imorrn(har ju ej lov) och inte har så lång sovmorron.

Denna dag då..Jo hade ju sovmorron till 12 då man hade 50 minuter fysik. Idag gick det iaf att ta sig till skolan som vanligt till skillnad från förra veckan. Men vädret var kanske inte det roligaste, nollgradigt, slaskigt å det snöade typ hela tiden. Usch..inte kul. Fysiklektion gick hyfsat fort för ovanlighetens skull. Sen drog man hem å här har man bara chillat. Fast jag borde verkligen ha pluggat. Egentligen ska ju projektarbetet in denna vecka, men det finns inte en chans att jag blir klar med den. Men får lite mer tid på mig..så denna vecka så ska jag skicka in de bilder jag valt och skriva lite om dom. Så ska jag fixa resten så fort jag kan. Snacka om att denna och nästa vecka kommer bli stressiga.

Jaja..nu e det bäst jag fixar mig i ordning...

Kan ju bara avsluta me att säga att jag fick det sista messet från "C" i morse:) Så nu dröjer det till lördag tills vi kommer ses och höras:/ Det suger såå hårt..Saknar honom som fan<3

kram<3

Kommentarer
Postat av: amanda

Ska han med och fira dig? :) <3

2010-03-01 @ 22:57:13
URL: http://stumpanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0