Lite segt..

Sitter här å lyssnar på musik och har precis målat mina naglar..Chattar även lite me älsklingen som man inte kommer träffa på hela helgen:/ inte kul^^ Han skulle egentligen följt me på det jag ska på ikväll men han hade glömt att han skulle på middag hos sin pappa.(Dom träffas inte så ofta så tänker inte klaga på honom)..Tråkigt..så man går få ensam ist..blir nog kul ändå..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på här näst..tänkte ju gå upp till centrum å fixa cash..men slipper göra det då mamma lånar ut pengar till mig. Måste duscha å fixa mig..men det ska jag nog vänta lite med..iaf nån timme eller nåt. Så får se vad jag hittar på, lär väl bara sitta här å dega eller nåt.

Det bästa me kvällen e att man inte vet när man ska va där. Det va en tid som hade sagts tidigare i veckan men som nu e osäker av e speciell anledning. Å man vill ju gärna veta när man ska va där på ett ungefär, speciellt när jag ska få skjuts av pappa å han vill gärna veta när han ska köra mig..hehe..har skickat iväg ett mess..får se när man får svar..

Skriver säkert lite mer senare. Då jag kanske berättar vad jag ska göra.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0