Livet kunde varit bättre just nu...

Igår så åkte jag ju till "C", det var så underbart att träffa honom efter allt som hänt. Han mötte som vanligt upp mig å denna gång hade han sällskap av Sigge. Så det blev en kortare promenad innan vi gick hem till honom. Då pratade vi lite om allt så hade hänt..När vi väl var hos honom så gjorde vi inget speciellt, vi chillade framför tv:n och myste. Det blev sen sänggång och sov väl okej denna natt..men inte så bra som jag hade velat. Sen i morse så skulle man gått upp vid 8:15, men vi snoozade rätt länge, så jag fick det lite bråttom. Och när jag väl var färdig och skulle gå..stod där i hans hall fullt påklädd å skulle jag bara säga "hejdå"..höll om honom..länge..å tillslut så brast det bara..Tårana rann ner för mina kinder...."C" stod där höll om mig och försökte trösta mig..vilket inte var det lättaste. Tårarna bara forsade ner för mina kinder, det fanns liksom inget stopp. Men jag var iaf i den famn som jag helst "ville" vara i..ville inte vara någon annanstans än hos just "C"..

I allt detta bestämde jag mig tillslut att inte dra till skolan, skulle aldrig ha klarat av det. Trots att jag hade prov och så var jag inte kapabel till det. Så messade mamma å sa som det var..lånade "C"´s data å mailade min lärare och berättade allt som hade hänt. Sjukanmälde mig dessutom...Grät fortfarande när jag höll på med detta. Medan jag höll på fixade "C" lite frukost till både mig och honom. Satte mig sedan i hans famn, å frukosten gick sakta ner..Att ha honom vid min sida var precis vad jag behövde..han var min tröst..gråten försvann sakta men klumpen i halsen fanns kvar..Var kvar där till 13:10 kanske, då vi var tvungna att skynda oss till bussen..el det va han som hade bråttom..Men ändå..kände mig hyfsad stabil när vi skildes åt..Fast när man kom hem å pratade med mamma så kom klumpen tillbaka..har den fortfarande..nu vet hon iaf exakt vad som hände i lördags..Å hon tror att anledningen till att det brast för mig när jag skulle gå ifrån "C" var att jag skulle lämna tryggheten..vilket säkert e sant.. 

Här hemma har jag inte gjort så mkt..Är sjukt trött å klumpen i halsen finns kvar..skulle nog behöva gråta lite till. Fast helst skulle jag bara vilja slippa göra det, bara glömma allt och gå vidare. Men det e inte lika lätt den här gången. Jag behöver mer tid att bearbeta det..Får se om jag kommer klara av att gå till plugget imorrn..Om jag gör det blir det utan lab.rapport, pallar verkligen inte göra den..

Får se hur kvällen blir..helst vill jag bara sova..orkar inget annat..Föresten så får vi se hur det blir me Em´s skiva på torsdag. Varken mamma el pappa tycker det är en bra idé att jag går. Eftersom jag mår så dåligt psykiskt att skolan å skolarbetet får lida..Tror oxå det skulle va bra..så i nuläget så kommer jag gå på själva middagen och inte dricka nån alkohol. Å sedan åka hem..Jag måste verkligen ta det lugnt och se till att jag mår bra..

kram<3

Kommentarer
Postat av: amanda

Lilla gumman då :/ jag hoppas verkligen att det värsta är

över snart, för din skull<3<3

2010-03-09 @ 17:09:04
URL: http://stumpanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0