Mår verkligen skit...

Det känns som att jag aldrig kan ha riktigt kul längre utan att det komma nåt dåligt med det hela....

Sitter just nu å försöker tvinga i mig en macka och ett glas jos. Tar mkt små tuggor..Mår såå jävla illa så det finns inte, har en jobbig huvudvärk å händerna skakar..antagligen pga vätskebrist..Alla kan nog förstå att jag e jävligt bakis..det blev verkligen fööör mkt igår..Fy fan, fy fan, fy fan..Det värsta e att jag har minnesluckor..kommer inte ihåg större delen av kvällen och natten:/ Det e andra gången jag får det å den här va värre än första gången..Minns i princip ingenting..å enligt envisa rykten så hände det tydligen en viss grej..vilket jag själv inte ens kan förstå att det kunde hända...Så jag ber till gudarna att det bara e rykten, att det inte är sant...Låter inte som mig liksom...

Sen i morse så upptäcker man för det första att mina strumpbyxor e fett trasiga, har ingen aning om hur det gick det..Det e bara att slänga dom..den andra grejen man upptäckte(som jag kommer ihåg fragment av från i natt)..å det var att "C" hade ringt mig 01:18 i natt..och jag ska tydligen ha svarat oxå enligt mobilen iaf..Hade dessutom fått ett röstmeddelande som jag började lyssna på i natt men pallade inte lyssna klart så jag gjorde det idag..Det var bara hög musik, det lät som om nån va på en klubb el nåt..Men det står det fanns inget missat samtal vid den tiden så antingen så har jag raderat det el så..jag vet inte..Nu har man iaf fått svar från "C" att han nog råkat ringa mig, när han å en polare va ute å körde bil..Men röstmeddelandet e fortfarande ett frågetecken...

Förutom illamåendet, huvudvärken, skakningarna å tröttheten så e jag fett öm i ett revben typ...har ju såklart ingen aning om varför..Gillar verkligen inte det här...Kvällen va ju så kul från början..sen vet jag ju inte...jag skulle ha åkt hem tidigare..Nu stannade man kvar till 10 i morse typ å har inte sovit ett piss..Hade tur så päronen kunde hämta upp mig..Å har bara legat i soffan sedan jag kom hem..har knappt druckit nåt vatten el tagit alvedon..vågade inte då jag mådde så illa..

Men nu jag har iaf fått i mig halva mackan å ett glas jos. Alltid nåt. Nu ska jag nog ringa nån å prata ut..känner att tårarna kommer komma..Har ju lite panik över minnesluckan..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0