Nu e man alltså 19 år;D

Sitter här i mitt rum och känner den goda lukten från köket. Mamma lagar sin goda potatisgratäng, luktar såå sjukt gott...kan ju säga att den smakar minst lika gott som den smakar. Så vid 17 får man äntligen äta den, jag bestämde mat så ikväll blir det potatisgratäng me kött, till fika/efterrätt kärleksmums(chokladrutor), bullar å kakor. Mums säger jag bara;)

Hur började denna födelsdag då? Jo, fick mess i natt vid 12 i natt av både Rickard och Emelie..somnade om rätt snabbt efter det. Vid 8 kom nästa mess från min farbror me familj, sen så fortsatte det..lyckades inte somna om så vid 9 gick jag upp. Efter att ha försökt somna om i en timme typ. Men jag var typ rätt pigg så det gjorde inget. Åt en stabil frukost å grattis messen bara fortsatte att komma:)(det samma gäller gratulationerna på fejjan)..Hade bara en lekton idag, specialidrott i 50 minuter..rätt chill. Väl hemma igen, så städade jag rummet. Vilket gick på typ mindre än 10 minuter;) Å nu sitter jag här, lyssnar på musik och suktas av den goda doften. I morse blev man suktad av nåt annat då mamma bakade kärleksmumsen:P Om typ 2 h så kommer mormor å morfar hit, så det blir ett litet mini firande idag.

Jag har än så länge inte fått några presenter..visserligen så fick jag ju en del grejer när jag och mamma va å shoppade förra veckan. Men tror jag kommer få nån ting mer senare ikväll, då får jag dessutom presenter från mormor & morfar:) Det blir ju som sagt träning ikväll vid 18:30-20:00. Sen får man njuta av det goda fikat när man kommer hem;)

Jaja, har inte så mkt mer å säga. Får se om jag hinner/orkar me att skriva nåt mer inlägg idag. En grej till..är ju att jag saknar "C" såå sjukt mkt asså<3 hade varit så mkt bättre om han hade kunnat vara här idag el iaf varit i stan:P nu får man ingen gratulation av honom överhuvudtaget:/ men nu e det bara 2 dar kvar tills han kommer hem:)<3

Tack för alla gulliga gratulationer idag! Nu taggar vi inför lördagen;D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0