Nu orkar jag inte me livet längre..det känns så just nu iaf...

Sitter här å mår skit..inte bra alls..Skulle helst av allt bara sätta mig å storgråta...har en stor klump i halsen som bara vill ut...Men börjar jag gråta kommer det inte finnas nåt stopp å börjar jag me det..kan jag göra saker för att må bättre..Vilket inte alls e bra..Jag vet..men...

Jag vill spola tillbaka tiden till V.8 då var allt bra..då hade det där på krogen aldrig hänt, jag hade aldrig mött snuskgubben på tuben, jag hade aldrig druckit så mkt att jag inte mindes nåt å pojkvännen hade varit hemma och hade inte ljugit för mig...Ni fattar inte hur mkt jag längtar tillbaka dit...

Man ska väl ha sina upp- och nedgångar i livet...just nu stöter jag bara på motgångar..trodde allt var påväg att bli bättre..Kände mig gladare men nu e det helt borta...Har ingen lust me nåt..känner ingen glädje i att göra nån ting..har träning ikväll som jag ska gå på...men nu finns det ingen ork att göra det egentligen..

Allt känns bara meningslöst:(

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0