Ny dag, nya tag...hoppas jag..

Gårdagkvällen vart absolut inte som jag hade tänkt mig. Jag gjorde/skrev nåt idiotiskt å pojkvännen blev väldigt sur på mig. Så sur att han inte hörde av sig på hela kvällen. Trots att jag skickade ett långt mess där jag skrev hur mkt jag ångrade mig, hur jävla dumt det var å bad om ursäkt. Ångrar mig som fan..Vill bara att han ska höra av sig å förlåta mig. Men just nu känns det som att det inte kommer hända:(

Pga det som hände igår kväll så var jag helt förstört och såå himla arg på mig själv. Det var länge sen jag var så besviken å arg på mig själv. Vilket inte sker så ofta som sagt, vilket e bra då det ger mig fina märken. Om nån förstår vad jag menar så vet jag att det var idiotiskt, men just nu kändes det bra. Jag har gjort värre grejer än det där mot mig själv så det e lugnt. Fast vissa skulle nog säga att detta e värre men skit samma...Skulle han se vad jag gjort skulle han inte bli glad på mig..

Käkade precis en frukost/lunch med min kära lillebror..får vad som händer resten av dagen. Ska kanske till min faster me familj el kolla när brorsan spelar match..men inget e säkert. Det som e säkert e att jag inte ska träffa "C"...inte idag..inte imorron...frågan e om det kommer ske igen:/

"Men kan jag tro på kärlek..när den gör oss så ont. Hur kan jag tro på livet? Allt jag hör ekar tomt"

kram<3

Kommentarer
Postat av: amanda

Fy fy fy inte göra så.. :/ snälla :( <3

2010-03-13 @ 12:03:31
URL: http://stumpanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0