Redan vaken trots att man e ledig..

Många kanske inte riktigt hängde me igår, då jag först skrev att jag fortfarande va lite sur på "C" el jag va väl inte direkt sur på honom mer putt efter onsdagen...å sen åkte hem till honom. Men han ändrade min "putthet" rätt snabbt då han hörde av sig kort efter jag hade skrivit inlägget. Å efter middagen så drog jag iväg till honom, dock tog det längre tid än vanligt. Då jag först skulle ta en buss till norra sköndal, eftersom jag har ont i knät annars hade jag ju gått som jag brukar. Missade en buss..å nästa var sen..Tillslut så undrade älsklingen var jag hade tagit vägen å då va jag (äntligen) i norra sköndal å behövde typ bara vänta i 5-6 min till bussen kom...Bussfärden gick väl hyfsat fort å när man väl kom fram så såg man ingen "C"..så började gå mot honom..hade inte långt kvar då jag äntligen såg honom å Sigge..Det har blivit en ny vana att Sigge följer me("C" tar me Sigge) när han ska möta mig. Så det blev en kortare promenad innan vi väl gick hem till honom...Väl där så låg vi bara å snacka och mös en lång stund..väldigt mysigt. Sen slog vi på tv:n..kollade på tv halva kvällen å myste..vi såg bla på filmen Troja som gick på tv..El vi såg på den lite fram å tillbaka...hehe;) Vi la väl oss nån gång mellan ett å två typ..

Å idag blev det att gå upp runt kvart över sju eller nåt(Vi snoozade rätt länge)...trots att jag e ledig..men det var ju inte älsklingen tyvärr som började kl 8:15..Låg kvar i sängen medan han käkade frukost å borstade tänderna..sen blev det att gå upp och klä på sig..Hade gärna legat kvar kan jag ju säga;) Men men..vid halv åtta gick vi därifrån. Älsklingens buss kom precis när vi kom fram så det blev ett snabbt hejdå..Jag var väl hemma runt 8:15 tror jag. Då det blev frukost för min del..

Nu så ska jag skriva min lab-rapport så jag har den gjord..sen ska jag nog städa rummet(som man e duktig å gör varje fredag)...Därefter blir det nog att skriva loggbok å skicka in..Sen ska jag nog bara chilla framför tv:n, det skulle inte förvåna mig om jag skulle råka somna till då..hehe..

Nej, nu ska jag plugga. Skriver kanske lite sen..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0