Så då har min helg börjat..

Sitter här å gissa vad jag e...Jo trött som fan redan..Hade svårt att somna igår, som e vanligt nuförtiden å sen så vaknade man ju flera gånger. T.ex. i morse så vaknade jag vid 7, somnade om, vaknade igen vid 8, somnade om, vaknade vid 9 å somnade om igen..sen vaknade jag vid 10..några minuter innan jag egentligen skulle upp. Så det var bara att gå upp..Så ni kanske förstår att jag e lite trött asså..Inte kul..Varje natt blir alltid lika spännande..kommer jag vakna 1000 ggr el kommer jag sova mig igenom hela natten..

Jaja, hade bara en lektion idag. Nämligen 50 minuter specialidrott där man skulle presentera sitt träningsprogram för snbbhet(specifikt för just den sport man utövar). Så det tog ju hela lektion..vi va bara 4 st..vilket e en mer än vanligt så. Fick dessutom tillbaka läxförhöret från förra veckan om muskler å skelettet..fick MVG-..känns fett nice. Här hemma har jag inte gjort så mkt..käkade lite lunch när jag kom hem, såg slutet på nån film och sen så har man suttit i sitt rum å chillat..Kvällen kommer bli lugn..ingen träning ikväll heller då knät fortfarande gör ont...Kommer nog bara chilla framför tv:n el nåt.

Har inte så mkt mer å säga..el ska väl skriva nåt om "C"..som jag gör i varje inlägg typ hehe...Tänkte skriva ett inlägg igår om att jag var lite besviken på honom..va för trött för att vara arg på han..men när jag tänkte på det så kom ett mess å trodde jag skulle ändra mig..men nej..känner fortfarande samma..han har väl inte sagt el gjort nåt dumt..det e precis det som han inte gjort..inte sagt nåt..på hela kvällen igår..Så idag pallar jag inte lägga ner massa energi på att få tag i honom..så väntar ett par timmar å se om han hör av sig..vill verkligen det..

Saknar ju dig babe<3 som fan:/

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0