Sämsta j-la starten på denna onsdag asså:/

Jag tar det från början..för det första så vaknade jag tidigare och kunde inte somna om, vilket sög. Sen har jag nån känsla att lektionen e inställd, hade nästan rätt. Läraren e sjuk så vi har lektion ensamma, kommer ju bra gå bra en stund tills man fastnar vid en uppgift. Usch..inte kul..Så denna dag kan ju inte bli bättre asså^^

Så ska kämpa mig igenom 2 h till ungefär, får se hur mkt arbete det kommer bli. Just nu så hängde sig eller programmet fick error för andra gången nu så^^...Sen har man en lång håltimme till 13, ska nog plugga lite inför mit läxförhör på specialidrotten imorrn. Hoppas att det blir hyfsad god lunch i skolan idag, det e sällan det e det på onsdagar asså..Den enda dagen man käkar i skolan..så håller mina tummar på att det e nåt som går och äta. Annars får jag gå iväg och handla nåt...Å sen på fysiken så har man labb..inte kul..vilket betyder att man måste skriva en jobbig lab-rapport. Seriöst, när ska jag hinna med allt. Får väl plugga lite imorrn(trots att jag fyller år) innan mormor å morfar kommer och innan träningen. Sen så får jag plugga halva fredagen, den andra delen så ska jag nog städa å handla inför lördagen..Måste ju jobba me projektarbetet oxå...

Herregud asså..måste bara säga en annan grej..Nu när "C" e borta (men även om jag inte träffat honom på ett tag) så tkr jag det e så jobbigt att se par(oftast unga) som e gulliga me varandra. Jag absolut inget emot paren oavsett om jag känner dom eller inte..Men så fort jag ser det så blir jag påmind att jag inte kan träffa "C" och saknar då honom ännu mer. Så denna vecka e det en "plåga" att se detta...Å såg som sagt detta i morse på bussen^^

Det låter säkert sjukt men så e det iaf...och jag saknar min pojke som fan<3

Å jag håller med dig Amanda;) han e ju faktiskt borta på min födelsedag så då får han faktiskt komma på lördag ist..hahaxD<3

kram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0