Seg fredag..

Nu var det ett par dagar sen som jag skrev senast. Har varken haft orken, tiden eller lusten, så..Finns inte så mkt att berätta om de senaste dagarna. Onsdagen va seg som vanligt, gick å shoppade en snabbis me amanda på håltimmarna. Sen igår så hade man läxför på musklerna å skelettet i specialidrott, vilket gick bra. Därefter hämtade man äntligen ut sin studentkläder som man hade sett att de kommit dagen innan. Provade kläderna sen när jag kom hem, dom satt perfekt:) Iaf efter skolan så drog man till norra å hade ett möte me min handledare till projektarbetet..Det gick väl bra el vad man nu ska säga. Därefter mötte jag Emelie i odenplan å vi åkte hem till mig där vi förfestade å fixade oss i ordning till hennes skiva. Tänker inte berätta så mkt om själva skivan. Den var väl kul och jag stannade lite längre än jag hade tänkt(stannade till tolv, tänkte dra vid tio). Fick(trots bristen på folk på dansgolvet) som en liten klump i halsen:/ Kände då att jag verkligen att ville därifrån. Fick som tur va sällskap till norra sköndal av en polare till Emelie. Sen vart det en väldigt kall promenad hem, väl hemma väntade en present från min farbror michael me familj..Efter att ha öppnat den så gick jag å la mig trött som fan...

Gick väl upp runt halv elva idag, käkade lite frukost..Sen slog man på lite musik å städade rummet. Gick rätt snabbt. Efter det chillade jag framför tv:n, som jag typ har gjort hela dagen. Kollade på inne-VM i friidrott. Känner mig rätt trött å seg idag. Abslout inte bakis alls fakitskt. Så mkt drack jag faktiskt inte.

Kvällen å helgen lär ju bli lagom kul säger jag bara. El framförallt denna kväll. Har fått veta att "C" är uppbokad i princip hela helgen(vilket suger) å själv e jag uppbokad iaf en av dagarna. Så hade väldigt gärna träffat honom ikväll då istället..Men nähä det går ju inte heller tydligen. Då han måste fixa lite grejer^^ kan säga att jag e alltid lika nyfiken på va det e han ska fixa. Ni vet inte hur många gånger ja hört det asså...hehe..Vill ju verkligen träffa honom..saknar min älskling som fan:(<3

Pga det så e jag inte på det bästa humöret. Kommer nog sitta på mitt rum hela kvällen å va osocial. Kul kväll säger jag bara:/

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0