Sitter i skolan^^

När jag gick och la mig vid 22 igår kväll så bestämde jag mig för att om jag sov bra skulle jag gå till skolan idag. Men om jag skulle sova lite illa som de senaste nätterna så skulle jag vara hemma och vila. Som ni kan läsa i rubriken så vart det att åka till skolan. Jag har sovit hyfsat bra, bättre än de senaste nätterna iaf..Tänkte först stanna hemma men insåg(såklart) att det var viktigt å gå. Speciellt när man har fysik som man verkligen måste hänga med på. Visserligen så har jag inte skrivit lab-rapporten till idag men spela roll..

Så nu sitter man å har CAD, rätt segt..Speciellt när man har en jobbig jävla huvudvärk, mår bättre annars men nu har man fått fysiska besvär ist:/ Lagom kul. Tog 2 alvedon för snart en halvtimme sen, men än så länge verkar dom inte hjälpa^^

Den här lektionen slutar vid 10:30, då jag ska bege mig ut på en mindre shoppingtur..Förhoppningvis me sällskap av Amanda. Måste handla stockings tills imorrn..Ska ju som sagt "bara" gå på själva middagen på Emelies skiva, men måste ju ändå vara klädd för det. Alltså som pin-up, tror inte "C" el min pappa skulle vilja släppa iväg mig i dom kläderna..Haha:P

Iaf får se hur denna dag går..hoppas verkligen huvudvärken släpper snart asså. Får se om jag skriver nåt mer inlägg senare.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0